To prawda, że nie ma już rzeczy niemożliwych i przeszkód nie do pokonania! 
Grupa 40 studentówz całej Polski, uczestniczyła w szkoleniach lidersko – menadżerskich „Manage-in” organizowanych przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Krakowie. 



Od dziś stres działa na nas wyłącznie motywująco, a świadomość naszych umiejętności potrzebnych do pracy w grupie dodała nam pewności siebie. To wszystko dzięki dwóm żywiołowym Paniom trenerkom, Ewelinie i Magdzie, i ich nieocenionym radom.

Zaczęliśmy od relaksującego masażu, a potem dowiedzieliśmy się, jak wyjść z dziekanatu i mieć nadal dobry humor. Integracja również przebiegała nadzwyczaj sprawnie, biorąc pod uwagę mało pozytywne okoliczności natury tamtych dni. W niedzielę kręciliśmy reality show. Podglądaliśmy pracę nad budową tajemniczego Legoman-a pod czujnym okiem kamery i Krzyśka, który bez trudu wytropił każdy talent liderski.
Teraz pozostaje tylko wykorzystać te doświadczenia w praktyce…

A teraz troszkę szczegółów:

12-14 listopada dowiedzieliśmy się: – jakie jest twoje miejsce w grupie, przekonasz się, czy jesteś stworzony do bycia liderem, czy wolisz zostać „szarą eminencją”, a to wszystko pokaże analiza nagrania wideo z warsztatów (LEGOMAN);
- czym jest est stres i jakie znamy techniki jego pokonywania, będzie także okazja by poznać mistyczny świat jogi i zrelaksować się trochę;
- w jaki sposób pokonywać przeszkody, łagodzić konflikty i stawiać czoła kryzysom, a w szczególności poruszymy tematy:

– jak zaczyna się konflikt? Definicja i rodzaje;

– elementy psychologii stosowanej, sposoby radzenia sobie z różnymi typami konfliktów;

– „jak ugasić płomień zanim zapłonie” — czyli jak najlepiej i najszybciej poradzić sobie z trudnymi rozmowami oraz sytuacjami;

– „jak ugasić niewielki ogień” — czyli rozwiązywać zwykłe sprzeczki i spory na swoją korzyść i nakłonić każdego do spojrzenia na sytuację z naszego punktu widzenia;

– jak naprawić sytuację która wymknęła się spod kontroli;

– jak szybko rozwiązać konflikt osobisty;
- jak zostać dobrym mediatorem;

– jak w biznesie pozytywnie reagować na skargę (skargi i związane z tym problemy);

– jak poradzić sobie z szefem który doprowadza nas do szału;

– „koledzy i pracownicy których tylko udusić” — radzenie sobie z ludźmi agresywnymi bez użycia siły;

– klient — nasz pan;

– wiecznie niezadowoleni — sposoby na nich;

Szkolenie odbywało się w dniach 12-14 listopada br. w Golejowie obok Kielc.