Wypełnienie formularza zajmie wam dosłownie chwilkę, na pytania odpowiedzcie jak najbardziej kreatywnie i czekajcie na zaproszenie na najlepszy wyjazd szkoleniowy w tym roku. 40 osób, których odpowiedzi przykują naszą uwagę, pojedzie z nami. Pamiętajcie, że pierwsze 7 osób, które wypełni poprawnie ankietę, ma miejsce gwarantowane.
Szkolenia dotyczyć będą m.in: social media oraz promowania się poprzez blogosferę.
Stworzycie i wprowadzicie własne strategie marketingowe i komunikacyjne.
Szczegółowe informacje o tematyce, znajdziecie na wydarzeniu na Facebooku: httpss://www.
Formularz z zapisami
httpss://docs.google.com/forms/
REGULAMIN WYJAZDU SZKOLENIOWEGO MANAGE-IN
-
ZASADY OGÓLNE
-
Organizatorem Wyjazdu szkoleniowego Manage-In, zwanego dalej „Wyjazdem” jest Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z siedzibą w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27, zwane dalej „Organizatorem”.
-
Uczestnikiem Wyjazdu może być każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, który dokona internetowej rejestracji i wpłaci pieniądze na podane konto.
-
Wpłata pieniędzy jest równoznaczna z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacją.
-
Celem Wyjazdu jest zdobycie przez Uczestników wiedzy z zakresu poszczególnych szkoleń.
-
Wyjazd odbędzie się w dniach 12-14 grudnia 2014 roku, w domu wypoczynkowym „Bukowy Gaj” , którego adres to: ul. Tatrzańska 55B, 34-520 Poronin.
-
Miejscem zbiórki Uczestników Wyjazdu jest wejście główne do pawilonu F na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
-
W imieniu Organizatora nad prawidłowym przebiegiem wszystkich działań związanych z organizacją Wyjazdu czuwają Koordynator Dominik Swachta oraz określeni Członkowie i Sympatycy Niezależnego Zrzeszenia Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zwani dalej „Grupą Projektową”.
-
REJESTRACJA
-
Rejestracja Wyjazdu składa się z dwóch etapów :
-
wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie www.nzsuek.pl,
-
wpłata kwoty 135zł na konto bankowe podane przez Organizatora, wraz z przesłaniem potwierdzenia przelewu drogą mailową na adres managein@nzsuek.pl.
-
Wypełnienie formularza rejestracji jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu dalszej organizacji Wyjazdu.
-
O udziale w Wyjeździe decyduje poprawność odpowiedzi na zamieszczone w nim pytania oraz kolejność rejestracji. W Wyjeździe bierze udział 40 osób. Każdy kolejny uczestnik jest wpisywany na Listę Rezerwową. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wyboru uczestników spośród wybranych osób.
-
Rejestracja możliwa będzie od dnia 2 grudnia 2014, od godziny 20:00
-
Wpłat należy dokonywać w terminie 2 dni roboczych od otrzymania e-maila potwierdzającego uczestnictwo w Wyjeździe.
-
Brak wpłaty i potwierdzenia przelewu w danym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z uczestnictwa w Wyjeździe. Miejsce zajmuje pierwsza osoba z Listy Rezerwowej.
-
OŚWIADCZENIA I ZOBOWIĄZANIA STRON
-
Organizator oświadcza, że dane osobowe zawarte w formularzu nie zostaną przekazane dalej.
-
Organizator zobowiązuje się do:
-
zapewnienia Uczestnikom noclegu oraz wyżywienia w postaci sześciu posiłków w czasie trwania Wyjazdu.
-
ubezpieczenia NNW podczas pobytu na Wyjeździe,
-
przejazdu z miejsca zbiórki do ośrodka wypoczynkowego i z powrotem.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
-
skradziony, uszkodzony lub zagubiony bagaż Uczestnika,
-
zachowanie Uczestników Wyjazdu oraz następstwa z tego wynikające, w tym chwilowy lub stały uszczerbek na zdrowiu i wypadki śmiertelne.
-
Organizator ma prawo do skreślenia Uczestnika z „Listy Uczestników” oraz wydalenia z wyjazdu z powrotem na własny koszt i bez zwrotu pieniędzy, w przypadku rażącego naruszania zasad współżycia społecznego lub poniższego Regulaminu w czasie trwania podróży i pobytu.
-
Uczestnik zobowiązuje się do:
-
przestrzeganie niniejszego Regulaminu oraz regulaminu ośrodka,
-
stawienia się na zbiórce w wyznaczonym terminie,
-
nie spożywania napojów alkoholowych i wszelkiego rodzaju środków odurzających podczas trwania szkoleń, w przerwie między nimi oraz podczas podróży,
-
stosowania się do poleceń Grupy Projektowej,
-
pozostawienia swojego miejsca pobytu w stanie jakim zastał go w momencie zameldowania,
-
pokrycia ewentualnych szkód podczas Wyjazdu,
-
nieposiadania wszelkiego rodzaju broni, środków odurzających i innych przedmiotów narażających uczestników na niebezpieczeństwo.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Organizator nie zwraca kosztów Wyjazdu w przypadku wycofania się z uczestnictwa na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem Wyjazdu, chyba że Uczestnik znajdzie osobę na swoje miejsce.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wyjazdu z przyczyn od niego niezależnych. W takim przypadku uczestnicy, którzy dokonali wpłaty, mają możliwość: uzyskania zwrotu wpłaconych środków na swoje konto lub w siedzibie Organizatora.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.