Stawiamy na ludzi otwartych i kreatywnych, szukających czegoś więcej niż tylko akademicka wiedza zaklęta książkach.

Słuchacze będą mieli możliwość zapoznania się m.in. ze strukturą rynku mediów i reklamy, specyfiką współczesnych środków przekazu, ich tworzeniem, wzajemnymi relacjami, zakupem i planowaniem, wykorzystaniem w reklamie oraz unikalnymi narzędziami i metodologią badawczą. Główny nacisk kładziony będzie przede wszystkim na praktyczne aspekty prezentowanych zagadnień. Wstępując do Akademii RMF zmierzysz się także z prawdziwymi case studies.

Każda z osób kończących Akademię RMF otrzyma certyfikat uczestnictwa, zaś najbardziej wyróżniający się słuchacze i autorzy najciekawszych prac zaliczeniowych otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe i propozycje odbycia wakacyjnych straży w Grupie RMF.

Rekrutacja do tegorocznej edycji potrwa do 19 kwietnia 2012 r. Testy kwalifikacyjne dostępne są pod tym adresem.

Ze względu na warsztatową formę zajęć liczba uczestników jest ograniczona.

Rozpoczęcie zajęć przewidziane jest na 26 kwietnia 2012 r. w krakowskiej siedzibie RMF. Planowany jest cykl czterogodzinnych spotkań na terenie UEK i RMF FM. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie opublikowany do 12 kwietnia.

Zapraszamy również na otwarty wykład inauguracyjny Prezesa RMF FM Tadeusza Sołtysa pt. „Magia radia – od sztuki po nauki ścisłe”, który odbędzie się 12 kwietnia 2012 r. o godzinie 10:00 na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.